Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).
* Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
Ціну уточнюйте
Мінімальна сума замовлення на сайті — 1000 грн
Замовлення тільки за телефоном
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості .Товар у належному стані можна повернути, якщо він: • не був у використанні; • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки; • повністю укомплектований; • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням; • не відноситься до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ. Як зробити повернення чи обмін? 1. Упакуйте товар. Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. 2. Як мені повернути товар? • Надіслати «Новою поштою» за реквизитами: м. Вінниця, відділення Нової пошти №5 Отримувач: ФОП "ДівеєвОлексій Юрійович" Код ЄДРПОУ 2434014894 Телефон: +380985008810 Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати. • Привезти до пункту самовивозу: м. Вінниця, вул. Келецька 121. 3. Як мені повернути гроші за товар? • На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки). • Готівкою – при оплаті товару готівкою, якщо повернення здійснюється у пункті самовивозу за адресою: м. Вінниця, вул. Келецька 121. Зазвичай гроші повертаються через 2-7 днів. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. Детальніше: https://seven-systems.com.ua/ua/return_policy
Наскільки вам зручно на сайті?